Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening. Wij helpen u graag verder en zoeken samen naar een passende oplossing.
U kunt uw klacht mailen naar:
info@muscleupstore.nl
Onze medewerkers van de afdeling Klachten nemen uw bericht in behandeling en doen hun uiterste best om het probleem naar ieders tevredenheid op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst uw klacht te beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn om uw klacht zorgvuldig te behandelen, dan stellen wij u hiervan uiteraard op de hoogte.
Bent u niet tevreden over de afhandeling?
Dan kunt u ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij zijn aangesloten. Zij kunnen u verder helpen bij de bemiddeling van uw klacht: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
